Rozkład dnia
Nasze Przedszkola czynne są od 6.00 do 17.00. Przedstawiamy Państwu nasz ramowy rozkład dnia:
- 6.00 - 8.15 - Schodzenie się dzieci. Działalność zróżnicowana podejmowana z inicjatywy dzieci. Kontakty indywidualne i okolicznościowe. Zabawy rozwijające mowę i myślenie dzieci organizowane przez nauczyciela. Poranne zabawy i ćwiczenia ruchowe inspirowane i organizowane przez nauczyciela.
- 8.15 - 8.30 - Przygotowanie do śniadania (czynności higieniczne, czynności samoobsługowe oraz prace porządkowe i gospodarcze).
- 8.30 - 9.00 - ŚNIADANIE
- 9.00 - 11.45 - Sytuacje edukacyjno - wychowawcze inspirowane i organizowane przez nauczyciela wyzwalające twórczą postawę i ekspresję oraz stymulujące wszechstronny rozwój dzieci. Samorzutna aktywność ruchowa, konstrukcyjna, badawcza, artystyczna wypływająca z zainteresowań dzieci. Zajęcia dodatkowe prowadzone przez specjalistów (język angielski, gimnastyka ogólnorozwojowa, logopedia, religia, karate). Imprezy okolicznościowe (koncerty, zajęcia z rytmiki, teatrzyki). Spacery, wycieczki, wyjścia do ogrodu przedszkolnego.
- 11.45 - 12.00 - Przygotowanie do obiadu (czynności higieniczne, czynności samoobsługowe).
- 12.00 - 12.30 - OBIAD
- 12.30 - 13.00 - Odpoczynek po obiedzie. Relaksacja. Słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, audiobooków.
- 12.30 - 14.00 - gr. I - Leżakowanie.Słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, audiobooków, słuchanie kołysanek.
- 13.00 - 13.45 - Kontynuacja tematyki zainspirowana przez nauczyciela wypływająca z zainteresowań dzieci. Praca indywidualna i grupowa: stymulująco - kompensacyjna wspierająca rozwój dzieci, zaspokajająca potrzeby dzieci wyróżniających się uzdolnieniami i zainteresowaniami.
- 13.45 - 14.00 - Przygotowanie do podwieczorku (czynności higieniczne, czynności samoobsługowe).
- 14.00 - 14.15 - gr I - Przygotowanie do podwieczorku (czynności higieniczne, czynności samoobsługowe).
- 14.00 - 14.30 - PODWIECZOREK.
- 14.30 - 17.00 - Samorzutna działalność dzieci, zabawy według zainteresowań. Oddziaływanie nauczyciela utrwalające, wzbogacające i rozwijające indywidualny rozwój dziecka. Rozchodzenie się dzieci.